Reklamacje

Przed odebraniem przesy艂ki zawsze sprawd藕, czy nie uleg艂a uszkodzeniu w transporcie. Je偶eli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewn臋trzne, zalecamy odm贸wienia przyj臋cia przesy艂ki, a nast臋pnie skontaktowanie si臋 z nami pod numerem telefonu: 603076606.

Istnieje mo偶liwo艣膰 otwarcia paczki w obecno艣ci kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodno艣ci, sporz膮dzany jest protok贸艂 rozbie偶no艣ci, kt贸ry stanowi podstaw臋 p贸藕niejszej reklamacji.

Je偶eli zakupiony towar okazuje si臋 mie膰 wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o post臋powanie zgodnie z poni偶sz膮 procedur膮 reklamacyjn膮:

  1. Prze艣lij do nas produkt, kt贸ry chcesz zareklamowa膰, do艂膮czaj膮c聽do niego pisemne o艣wiadczenie, w kt贸rym opiszesz szczeg贸艂owe powody reklamacji produktu, form臋 rekompensaty, a tak偶e adres zwrotny oraz numer konta, na kt贸ry zostanie dokonany zwrot pieni臋dzy (w zale偶no艣ci od podj臋tej przez sklep decyzji).
  2. W聽ci膮gu 14 dni聽od otrzymania przesy艂ki poinformujemy Ci臋 mailowo lub telefonicznie o wyniku post臋powania reklamacyjnego.
  3. Je偶eli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w聽ci膮gu 7 dni聽roboczych od dnia podj臋cia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przes艂anie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieni臋dzy.
  4. Je偶eli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnion膮, przeka偶emy Ci szczeg贸艂owe uzasadnienie podj臋tej decyzji i w聽ci膮gu 14 dni聽roboczych ode艣lemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮 zwrot 艣rodk贸w zostanie wykonany na kart臋.